Nowe kontakty z Psiej Doliny i krótka relacja z Dnia Psa:-D

Co dzień to piękniejszy)
Wczoraj socjalizowałam się na Psiej Dolinie a dziś Mój Pan i Pani faszerują mnie smakołykami i zabawiają grą w frisbee, które dostałam od Purina Dog Chow. Nie podarowano mi psich lodów, ale ogromną paczkę parówek! Są przepyszne:-)
Teraz leżę sobie na podłodze obok rozgryzionej marchewki i odpoczywam po wspaniałym dniu.
Pochwalę się więc kogo wczoraj poznałam.

Pierwszą osobą, która zainteresowała się mną była bardzo miła Pani Hanna Śmigielska, która zajmuje się szkoleniem psów. Moja Pani poprosiła mnie, abym wykonała kilka komend, ale ja nie miałam ochoty i wyrywałam się do białej suczki Scarlett, z którą zresztą stoczyłam pierwszą walkę. Moja Pani zagroziła, że jeśli nie będę posłuszna to wyśle mnie na szkolenie do Nex-Team. Ciekawe co mnie tam może czekać?
Może się niedługo przekonam? 

Poznałam też kilka piesków i osób z grupy DogBlog. Będę częściej odwiedzać ich blogi. Wklejam linki i polecam gorąco:


Miłej lektury!

P.S. Myślicie, że wciągnę jeszcze dziś jakąś paróweczkę?

Ja też już tak potrafię:-)


2 komentarze:

  1. Ta czarno-biała piękność na zdjęciu to mój kochany Roman, który przy okazji serdecznie pozdrawia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pozdrawiam Romanka i całuję go słodko na dobranoc:-*

      Usuń

Daj głos!

 

Łączna liczba wyświetleń

Popular Posts