Kto pływa w Józefowie? Pierwsza obwieś:-)

Odkąd nie mieszkam w stolycy nie miałam jeszcze okazji rozejrzeć się po wsi i zobaczyć kto tu pływa, a podobno jest kilka grubych ryb. Muszę zatem uważać na kogo sikam i pod czyim domem się załatwiam. Po co mi później paszkwile na Pudelku? Poza tym, chyba sąsiedzi mają już mnie na oku bo czasem nieplanowo zrobię kupkę centralnie pod czyimś oknem. Moja Pani jednak zawsze sprząta moje kupki i wcale nie dlatego, że to jest teraz modne, a dlatego, że zajadam się nimi z apetytem a Pani dba o moją linię i nie pozwala mi na nadprogramowe smakołyki.

Nikogo się nie boję, gdy spacerujemy całym stadem.

Przytulam się do Pani, gdy jestem zmęczona...

... dokazywaniem z Moim Panem:-)

Rozumiemy się bez słów.

Czasem jednak tęsknię za Moją Mamą.


Psy sąsiadów mnie nie lubią i nie mam się z kim bawić:-(

Pani zastępuje mi braki miłosnym uściskiem, ale to nie to samo.



Znajdźcie mi psie towarzystwo do zabawy!




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Daj głos!

 

Łączna liczba wyświetleń

Popular Posts