Wow! Pan założył mi kanał na You Tube!

Troszkę dokazywałam (jak to ja), ale ogólnie wyszłam całkiem nieźle, a jak wiadomo, czego się nie dogra to się dowygląda:-)



Minęły trzy tygodnie od czasu, gdy zamieszkałam w nowym domu a już nauczyłam się kilku sztuczek:-) Spodobała mi się ta intelektualna rozrywka i chcę więcej! Ciągle zdarza mi się jeszcze pomylić, albo oszukuję i robię sztuczkę tylko do połowy, ale wtedy nie dostaję smakołyków, więc nijak mi się to nie opłaca. Poza tym lubię, gdy Mój Pan i Pani cieszą się, gdy jestem posłuszna i mądra, więc turlam się, waruję i siadam, gdy się mnie o to prosi. Pani pokazuje mi gesty, więc obserwuję i czasem wykonuję polecenia zanim zdąży je wypowiedzieć, zwłaszcza siadanie. Podczas zabawy w sztuczki jestem zwykle poważna i skoncentrowana. Niech Was to nie zmyli, bo taką pozę przyjmuję tylko podczas wykonywania komend. Potem znów wychodzi ze mnie diabeł;-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Daj głos!

 

Łączna liczba wyświetleń

Popular Posts